Wednesday, March 7, 2012

hey heyyy Youuuu :)

Hallo! Guten morgen!lama tak post kat blog saya yg comel molek ni kan kan ?  alah  kesian dah berhabuk blog ni :) FUH FUUUH , okay dah tak habuk , meh meh dengar cita nani yg kat German Malaysian Institute :D sekarang ni actually time belajar CIT , tapi aku menyerong HAHAHA! aku geram dengan sir aku ni DOOOEW! aku tahu aku salah , tapi tah manuasia kan so akan geram gak , insiden dia begini

di pagi yang hening, saya berangkat ke LAb yg 'dicintai sangat sangat' dan ade test Computer & Internet , setelah struggle yg sangat struggle belajar semalam , and then saya tertinggal Id card , so i cannot sit the test as long as i don't get the ID card. so aku kenalah berjalan dan berjalan dan tungyu lift semata mata nak g amik ID , aku lari KOt , penat sangat. tapi nak buat macam mana aku punya salah kan , but aku rasa nak give up yelah aku dapat masa kurang dari semua, my lecturer for sure will not wait me untill i get the ID card . i called haikal , dia kata pergi jugak biar lambat , so the final desicion is , OKAY I WILL SIT THE TEST  NO MATTER WHAT HAPPEN

finally aku jawab jugak , tapi ade aku tinggal kot , otak dah penat jalan dan lari so i cannot think anymore, so just redhaaa :) sorry kali ni post macam lebat je cita akuuu , btw i miss blogging so much , miss my friend and oh nooo result ! XOXO

No comments:

Post a Comment