Tuesday, December 28, 2010

coming :(

            now already tuesday :( and this coming sunday aku da kene balik HELL aku ! owh shit ! dok kat sane buat aku rase cam aku lah orang paling kesian in this whole world. aku akan jd SENIOR , owh no ! its mean aku form 5 derr. noway la form 5 ade spm KOWT ! kalau SPM tu stands for Sijil Paling Mudah tapa gak . nie haram jadah kene blaja lak , physics, chem, bio, addmath wah ! "senang" tol semua subject nie huhu 

           
         kalau dulu kat kemen , wah seriusly excited ta ingat dunia :) kene sediakan semua tok skola sok , wah ! rindu perasan tu , rindu pakaian kemen yg cantik tu . but kalau aku dok kat HULU ta feeling langsung nak masuk skola balik, for sure rase tanak balik adela , no way ! aku dala ta bahagie dok sane ! penjara pudu o penjara kajang much better i think :) HULU cannot be described ! sekse die , peh bhai , aku rase dok u pown ta camtu doe.

       but nape aku still stick kat sane . mestilah la aku mengidamkan tok balik umah and stay kat SMK Bandar Tun Hussein Onn 2 aku tu jew . but ramai cakap , dok sane ade benefitnye , MARA akan jage kau kalau dok sane , even ta dapat straight A's pown MARA akan jage . kalau bandingkan dok kat kemen. and bile aku pikir2 balik mak bapak aku banyak da abeskan wet kat aku . aku da la tukung boros wet jew , so i need to pay all their kindness. so aku akan try usaha stay kat sane for ONE year only ! you can do it amnani ahmad :)

so AMNANi AHMAD you must strong babeh :) dok sane only for ane year , struggle for your future then kau bebas from HELL tu :) hope aku tahan ngn semua cabaran because i have friends that always stay behind me :) wish next year more better :)




No comments:

Post a Comment