Tuesday, December 21, 2010

NURHANI ZAFIRAH :)

            nurhani zafirah :) weird name right? haha tadela :D hani zafirah :) membe yg sangat memahami aku walau ape pown :D and even aku dalam situasi camne pown die tetap support aku :D she completed my weakness :) die membe yg bole layan kerenah aku walau macam mane pown . die bole layan gile aku , n somehow die la tempat aku salu nangis . amnani ahmad sorg yg susah nak nangis depan org, but kalau depan hani aku ta dapat nak sorok n even aku ta pandai nak sembunyikan pape dari die, die updated , die jenis yg always stand by your side :) 
        
                one thing about her, die akan risau lebih dari parents kau risau, wah! hani nape kau baek sgt ngn aku ? aku da rase aku ta bole balas jase kau, kau bnyak tlong aku,kau macam kakak aku,n even cam mak aku plak :D rahsia? haha sume aku cite kat die, even ak dalam masalh time tu pown die lah aku cari, aku ta cari org laen sbb aku really trust her :) die cheerful sgt :) hardworking, n the best thing is, die rajin blaja sbb die nak berjaye tok parents die, maybe nampak biase tapi kalau tengok care die blaja korg akan tahu, macammane die nak sgt berjaye , usaha dia berbaloi :) sbb die dapat markah n pointer bgos :)
   
                               but one thing, (byak one thing da ni) macam mane life aku pas mrsm nie? aku da tade hani kat sebelah aku :D hani da ta bole ta stands beside me :( die always caye aku, even satu situation tu, ramai ta caye aku,n die gak la yg macam nak clear kan bende tu, die la yg nak bersihkan aku dari name aku kotor :D die la yg salu cerita :Daku one day aku hilang die, maybe die akan jumpe best fren forever die :D i wish , she find it, so to hani zafirah :D THANK YOU ~~~~







D

1 comment: