Saturday, June 11, 2011

streamyx alahai streamyx ~~

okay currently , internet rumah tengah problem 
call technician he said 

the guy : okay sekarang ni steamyyx tengah ada problem dengan gangguan kat satu malaysia , dan lampu DSL stabil kan ?
nani : ye stabil 
the guy : okay cik amnani , boleh call saya malam nanti ?
nani : okay then .
malam tu ''''''''

 the guy : okay sekrang cik amnani ikut saya suruh buat okay ?
nani : okay , tapi kenapa tak elok lagi ?
the guy : sekarang sepatutnya dah okay sebab our technician da fixed kan masalah petang semalam tu 
nani : okay
the guy : adik pakai apa ?
nani : pulak ? pakai apa apa ? tak paham -.-

*sorry tu that guys , aku sangat lah lampi , dia sangat penyabar , at the same time aku pon penyabar , sebab aku on the phone dengan dia 1 jam kot , pastu dia suruh bawak keluar laptop lah , on PC lah , bukak tu lah , ni lah . tunggu dia buat tu lah . HADOI guy guy . haha 

but the conclusion , 
sampai sekarang tak elok elok 
the guy : okay dalam masa 72 jam , kami akan hantar technician untuk discover apa masalah okay ?
tapi kesian cik amnani tak dapat online malam ni . ,,,,,
nani : kantoi pulak . haha 

haha sangat memahami . haha so kesian amnani ahmad ni , tak dapat online . 
see ya kat maktab , kalau tak dapat online sampai balik -.- :

No comments:

Post a Comment