Wednesday, June 1, 2011

soooooooryyyyyy ;)

i'm sorry marsya kamilia 



sorrrrrrrrryyyyyyyyyy 
sepatutnya aku keluar ngn dia tomorrow 
jumpa si pakwes nya . 
aca text : nani jom keluar esok , jumpa aqif (pakwenya) fa azaman ada sekali
me text : okeh , boleh je teman , kalau fa ada .
then , me texting with fa azaman . 
fa text : eh , aku tak tahu pape pon plan dorang , and venue dorang 
me text : eh , aca said , kau ikut sekali ngn aqif 
then me , texting aca again , 
me text : aca , kalau aku sorang , tak mo lah . fa kata dia tak ikut -.-
aca text : ni aku plan je , kau ajak lah dia 
me text : dia kata tak nak , minggu depan baru keluar 
aca text : tapela , tape 
*oh no felt so guilty 
me text : aca sorry , minggu depan keluar lah sekali ngn aku 
aca text : tape  tape 
me text : i'm sorry 
aca don't reply my text . 
oh man , aca sorryyyyyyyyyyyyyyy .

soryyyyyyy aca ;(


No comments:

Post a Comment