Friday, January 27, 2012

CILI PADI -.-

eh awak , awak lah , awak yg baca post ni pernah tak rasa makan cili padi -___- aku melakar dalam buku sejarah aku , kena makan dan tenyeh dengan cili padi oleh buah hati si pengarang jantung hati limpa kidney saya sorang tu -____- *haikal* alaaah standard lah kan manusia cakap besar dari muluut dorang kan , pada suatu hari , ada ssesi perbualan diantara couple ini

boy : kakal cili mulut nani kang 
girl : alaaah tak cuak lah derr , sepokok pon boleh lah



dan pada hari ni , mimpi jadi kenyataan , apabila di food court Times Square Amnani Ahmad ditenyeh dah di summbat oleh HAIKAL KAMARUDDIN -______- mula aku wat lek jee , cili je pong . hahahahaha but then laju laju aku g cari ais --" pedih doe . then buat lah pakatan merajuk diantara amnani dan haikal ---" pedih serius tak tipuuuu , sampai hati pakwa buat makwe begini *gedik . hahahha but then saya mengambil masa nak sembuh balikkkkk . tapi ada moral of the story tau 

# JANGAN CAKAP BESAR MACAM GORILLA ! HAHAHA

No comments:

Post a Comment