Sunday, January 15, 2012

German Malaysian Institute Orentation

hyeee lama tak berblogging :D apa khabar semuaa di sana ? err , okay aku rasa aku tak suka duduk sana doe -.- kenapa kalau kami MRSM pon salah ke ? perlu ke melabel kami ? Orentation dia macam sakai doe , aku tak suka brisk walking jauh doe macam dari ke pengkalan hulu ke Aneka Baling kot ! err almost setiap hari saya menangis , tanya HAIKAL -.- aku tak pernah rasa lemah macam tu doe . maybe aku masuk bukan kehendak aku sendiri , ni semua kehendak parents aku especially abah . eventhough aku call dia sampai nangis nangis nak quit , but then dia tetap kata uda kena stay kat situ jugak . sayang lah kalau tinggal kan sana -.- tapi uda tak ikhlas lah abah . then he forces me to take course Mechatronics , then I follow but then I realised aku tak boleh bawak course tu , tapi bila aku bgtahu aku tukar course , dia macam kecewa , Abah kena tahu uda tak pandai robot and i not intersted AT ALL ! even CRO dalam fizik pon aku tergolek golek , ni kalau robot . sekarang ni aku tengah mengiklaskan hati ni untuk stay kat sana , out nak balik ke GMI "tersayang" . wish me luck , and last kawan kawan kat sana NERD gila , tak boleh nak buat gelak gelak , asal semua serius doe ! aku jadi senyap weyh , tak tipu . i miss myself -.- err okay lah tataaaaa
assalamuaikum kawan

#anyone leave any comments here (:

7 comments:

  1. :) abang iran share ni dengan aku ; senang kalau berusaha . best kalau enjoy . try this, maybe u found something that you really need it soon .

    Hani :)

    ReplyDelete
  2. awak bolee laaa..I know you can do it. :) haikal akan sntiasa bg sokongan kat nani okay.. <3 sye kn ade.. heee. :)

    ReplyDelete
  3. Alaaa kesiannya my baby ni . Sabar okay , nanti msti kau jumpa gak budak2 sebaik hati and secomel juga segila saya ;) Hahaha :D

    ReplyDelete
  4. Aku paling sedih baca yg kau tak jadi diri kau sendiri kat sana. Sedih bebenar tuh. Even kau tak suka, insyaAllah Allah akan tolong kau, sbb kau ikut parents kau. Biasanya pilihan dorg yang terbaik, aku percaya tuh. K Amnani :)

    ReplyDelete
  5. HANI : thansk hani ,insyaAllah aku akan cuba yg iran cakap tu :( aku kena kuatkan diri , maybe minat tu akan datang kan

    HAIKAL : ooowh guna account nai untuk comment ea , tapi nani tak kesah :D thanks haikal for always supporting me haikal , i love you haikal

    AMIE : okay aku sabar amie , aku try my best . tak ada jumpa kawan macam kau amie , i miss my old , t tak ada sapa aku nak kiss time pas solat

    WANA : sedih kan wana , aku tak jadi aku yg happy ni tau . aku balik bilik duduk diam diam je wana , semua buat hal masing masing , then aku diam jelah , tak ada sapa nak buat aku jadi diri gila aku niii

    *thankskawans saya dan pakwe sayaaa . ouch i touched !

    ReplyDelete
  6. welcome my dear... tp kn , serius rindu nani kot. huuuu :'(

    ReplyDelete
  7. atottoooo ni nani ada dah kat rumah , so i am free 24 hours :D

    ReplyDelete