Saturday, December 24, 2011

Alhamdulillah (:

hari ni aku dah aim nak cari kerja , but then tak ada kawan nak teman . Tak apalah ajak  lah angah kesayangn ku tu -.-" tapi ajak dia teman mahal pulak . ada cukai lah pulak . aku sekeh gak angah ni
1) upah teman - belanja MC'D 
2)upah teman cari kerja - belanja bantal 
err gedik punya budak belum apa apa dah mintak upah haha . but aku tak kesah pon . sebab dulu dia kerja dia tak lokek pon (: ni kira what you give , you get back lah (: . saya pong mencari dan terus mencari . after makan mc'd nampak lah jawatan kosong kat kfc . aku malu doe nak mintakkk ramai orang sangat . then tebal kan muka aku yg sangat comel ni . g tanya kat manager dia . then dia kata budak lepas spm dah tak amik . then try lah kedai kasut step . wah ! gaji mahal doe 1200-1800 basic -.-" tapi malangnya penuh dia kata kat ts ada kosong  tapi jauh sangat lah -.-" then aku terus apply lah nak vacancy kat jusco
1)customer care service 
2)parking officer 
3)clerk 
that fill lah apa dia nak , jalan dan jalan try orange sorbet nampak vacancy gak , setelah di sesi temu duga oleh mereka haha alhamdulillah saya diterima kerja sebagai sales assistant .

tempat kerja sayaaaa (:


No comments:

Post a Comment