Friday, December 16, 2011

lebih baik ?

cara jalan menjadi masalah ? cara jalan aku menjadi masalah ke ? kenapa ? hurm orang orang selalu tegur , aku bkan tak nak ubah lah ! aku dah cuba lah weh , korang semua tak tahu , boleh lah . korang fikir aku nak ke cara jalan tu , fikir aku suka dengan cara jalan ni ke ? grrr , but amnani ahmad why not ubah diri aku amnani , cara jaalan aku . yes aku kengkang , so mesti korang salah fikir . but amnani maybe kena betulkan sungguh sungguh kot , orang tak nampak effort aku lah .zaw cakap kena pakai wedges , so maybe i should try it first . tak berdosa pon mencuba . tapi serius aku sedih lah , bende ni boleh mendatangkan fitnah ? selama ni aku tak terfikir pon , so bende ni yg membuat aku nak jadi lebih baik . satu lagi gelak kuat ? insyaAllah aku cuba ubah . so kat sini aku nak jadi lebih baik . baik untuk aku , baik untuk orang lain kot . entah kadang kadang aku fikir , just be yourself , but sometimes amnani you have to take all the advice and to make you be more better . insyaAllah amnani yg baru , one fine day aku muncul jugak . insyaAllah yg berjalan dengan tidak kengkang dan jadi lebih senang terima nasihat orang , tak gelak kuat . tapi kan sini aku nak cakap . HEY PEOPLE ! don't judge the book by it cover .


# sorry if sakai sikit malam ni , terlintas nak post ni . 

No comments:

Post a Comment