Monday, December 26, 2011

nervous

why my nervous when over the top today -.- i got a phone cal about an hour ago from orange sorbet .
she : amnani boleh ak awak datang kerja hari ini pukul 3 , saya mahu train awak dulu lah , sebab saya takut saya tak ada masa nanti
me : err , but saya tak ada transport
she : awak ada hal ?
me : err nope
then i realised abah cuti lerr so ada je transport
me : eh saya boleh datang , insyaAllah
she : okay , kalau macam tu . awak kena pakai tshirt putih berkolar , jeans hitam atau biru , kasut hitam bertutup , and lagi satu LIPSTIP
me : err , okay
oh man ! menda apa pulak aku kena pakai lipstip ni ? aku tak pernah nak gedik pakai make up . then nak kena pakai lipstip , err let me consider first , nak pakai lipstip ke tak -.-" taaaaaaaaaapi i so nervous right now -.- serioslyyy .Ya Allah ya tuhan ku kau permudahkan lah segala gala yg aka berlaku pada hari ini . amin err dup dap dup dap -______________-

No comments:

Post a Comment