Wednesday, December 21, 2011

berangannn :)

err nak tahu tak ? tak nak tahu sudaah :P tadikan kan saya berangan sesuatu . memandangkan saya asyik tengok video propose je hari ni . jadi awan awan pon mula membayangkan hal RUMAH TANGGA . amnani ahmad membayangkan yg future husband saya , imamkan saya dan selepas tu kan saya nak dia dengar bacaan al quran saya . aku nak dia betulkan apa yg salah bacaan . seronok kan ? sweetkan ? bagi nani  tak perlu sweet proposal for me , but i want he hear my voice when reading Al - Quran . err and aku nak dia kiss dahi aku yg flowerhon ni selepas solat . that enough for me :) aku tak pandang harta , rupa , but penting how he guide me towards Allah . I wish all my dreams comes true . amin~~~

2 comments:

  1. ATOTOTO aku caye haikal boleh buat hehe :D

    ReplyDelete
  2. haha tak habis habis dengan ATOTOTOOO dia . haha haikal ? insyaAllah , seronok kan ? aku baca al quran t suami aku semak . hahahaha :)

    ReplyDelete