Tuesday, December 6, 2011

putri diyana (:

                  putri diyana masri , i know u strong babe .
currently nak g melawat dia kat  sijangkang ,Teluk Panglima Garang . so plan nak pergi dengan nurul ummah , syarifah syanaz syed johari , azlin maslyana . but sudden mak tak bg pergi . seriously sangat sedih . sbab at least boleh give support or something , but maybe ade hikmah disebaliknya . so Song i really sorry . memang plan nak pergi jumpa kau . maybe next time okay ? 

song kehilangan mak dia time SPM weh ! seriously satu tamparan sangat kuat . Khamis , semasa subuh Arwahyarham Rokiah telah ke rahmatullah (Alfatihah) . song tak diberitahu pon , ni senario song 
                         " zaw kenapa hati aku rasa sedih sangat pagi ni ?" 
                 petang selepas exam " ummah kenapa aku tetap rasa sedih ni ?" 
30.11.2011 , song balik rumah . then dia dikejutkan dengan pemergian ibunya , seminggu dia tak tahu pemergian arwah emaknya , selama ni dia call ayahnya and nak cakap dengan arwah emaknya tapi ,,, ayah dia cakap "emak tidur" , on the next day . "emak sibuk" . kami pon tahu pada hari kamisnya . semasa Roll Call , yg aspura MASUK ASPURI , seriously sangat terkejut , rasa nak sangat peluk kau song , menangis ngn kau . so kat sini aku nak cakap song (Putri Diyana) be STRONG , aku ngn budak kelas 503 aku stay bg kau support okay ? aku tahu kau kuat song . we all love you song . 
song &family be strong okay (:




No comments:

Post a Comment