Wednesday, December 14, 2011

Trip to Johor

Day 1
day that full of waiting --" me , angah , aiman (adik) bertapak di Tangkak , Johor [ Rumah Along ] around pukul 1 . then me called along and ask bila nak ambil kami ni
me : along kat mana ?
along : along kat alamanda putrajaya ni .
me : lawaknyaa , then kami dah kat johor ? kami kena merempat lah ni ?
along : aku kat alamanda , so bertolak pukul 4ptg sampai dalam pukul 6 petang .
me : okaaaay then kami nak merenggong selama 5 jam ?
along : terpaksa lah
me : -_____________-

penantian yg penat -_-

Day 2
along : uda bangun bangun nak g Gunung Ledang :)
me : okaaay , terus bangun . ( terujaaaa ni )
before that ,
me : angah kita nak tidur Gunung Ledang ke ?
angah : banyak lah kau , balik hari lah 
   ingatkan macam camping , berangan aku dah jadi lain -___-"
me : angah kena pakai sport shoe tak ? 
angah : tanya along 
along : banyak lah kau jalan bodo bodo lay , pakai selipar jamban pon boleh lah 
-_______________-
aku ingat naik gunung , panjat macam adventure tu , bermalam kat sana , survive sendiri , tapi ? grrrr . so me and the other start the "adventure" , the journey start . WHOOOA ! seronok doe , aku tak tipuu trust me , kami panjat Gunung ledang dengan SELIPER je , main main dalam sungai . trust me air terjun dia cantikk doe :) panjat dan panjat angah semput  hahaha i the strongest stamina :) , lets see the pictures :) 

JOM ! bertolak !

Gunung Ledang (:
rehat sebentar , penat mendaki :)
air terjunnnn . ^_^
mandi mandaa . seronok seronok 
simbah air kat kambing (angah )

then balik lah , habiskan masa dengan tidur , petang tu AMNANI AHMAD berJOGGING bhai :) see i told u right saya sedang berdiet . see the prove :)

kuuruuus :)
amnani dan aiman

posing jaah !

Day 3 
Believe this , Noor Amnani binti Ahmad bernombor maktab 10662 pergi kursus mengenai perkahwinan :) kursus Mahligai Impian . Seronok , masa tu rasaaku ni tak cukup bagus untuk kawin lagi , banyak lagi perlu diperbetulkan dari segi rohani dan semunya . Panel dia Ustazah Fatimah Syarha , sangat best . teringin nak jadi macam dia . insyaAllah . so Haikal Kamaruddin tunggu saya ye , saya nak lengkapkan diri saya dulu  baru boleh meminang . Hhaha *perasan . Khursus ni mengajar untuk mencari cinta biasa atau cinta ad class ? Panel tu cakap terdapat 3 kategori :) 
1) cinta menjadi singa dan pedang (berkuasa) :- membolehkan dari hina kepada mulia ; sebagai contoh cinta terhadap ibu bapa .
2) cinta menjadi bencana besar 
3) cinta menjadi arak yang memabukkan . 
Slot ni best , tak tipu . :))))))
Fatimah Syarha :)
so sepanjang amnani ahmad kat johor , sangat seronok by the way, aku kena kacau dengan hantu -_- rumah along  tapak keras . grrr! tak apa saya kuat :) insyaAllah .

#sorry if cerita macam messy :D any comment just leave it :D






No comments:

Post a Comment